ČSOB opět boduje. Získala druhé místo v soutěži Visa Bank Branch of the Year za 1. čtvrtletí 2025
Po úspěchu v pilotním kole soutěže Visa Bank Branch of the Year, kde obsadila druhé místo, si ČSOB odnáší stříbro i za první čtvrtletí roku 2025. Tentokrát zaujala pobočkou v Českých Budějovicích v ulici Lannova 11/3, která byla po rozsáhlých úpravách otevřena v lednu.
Nově otevřená pobočka v srdci města propojuje moderní služby s respektem k historii místa. Klienty přivítá prosvětlený interiér s velkými okny, prosklenými fasádami a důmyslným osvětlením, které dohromady vytvářejí přirozeně příjemnou a vzdušnou atmosféru. Součástí bankovní haly je i zadní prosklená fasáda a designový pult pro hotovostní operace, což dokládá snahu ČSOB o kombinaci estetiky, funkčnosti a důrazu na zákaznický zážitek.
Už při vstupu do pobočky si klienti mohou všimnout greetera, který zde plní důležitou roli – aktivně vítá příchozí, pomáhá s navigací, obsluhou totemu nebo s běžnými digitálními úkony, jako je například pomoc s mobilní aplikací. „Tato osobní asistence je dalším krokem ČSOB směrem k tomu, aby se i tradiční bankovní návštěva stala co nejplynulejším a nejpříjemnějším zážitkem,“ říká Martin Jarolím, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.
Pobočka rovněž nabízí ČSOB point, tedy pracovní místo s přístupem k internetovému bankovnictví pro klienty, kteří třeba nemají chytrý telefon nebo připojení doma. Mohou si zde pohodlně spravovat svůj účet nebo se seznámit s aktuální nabídkou produktů a služeb.
Odborné hodnotitele, které pobočky v soutěži posuzují podle devíti různých kritérií, jako jsou estetika, digitální vybavení nebo úroveň klientského servisu, ocenili mimo jiné i kvalitu osobního poradenství. „Konkrétně jsme vyzdvihli přístup poradkyně, která při rozhovoru s klientem projevila profesionalitu, empatii a schopnost naslouchat. Díky detailnímu porozumění situaci dokázala nabídnout optimální řešení přesně na míru,“ uvádí Jiří Beran, Managing Partner společnosti INSTORE CONSULTING EU, která je pořadatelem soutěže.
Druhé místo pro ČSOB za první čtvrtletí roku 2025 potvrzuje, že banka dlouhodobě pracuje na kvalitě klientského zážitku. Ať už skrze moderní technologie, špičkový design poboček nebo osobní přístup.

Hodnotí se nejen práce designérů a centrálních týmů bank, které stojí za inovacemi poboček, ale i jejich schopnost držet krok s rostoucími nároky klientů. Klíčovou roli v soutěži hrají také bankovní poradci, kteří musejí splňovat stále vyšší očekávání zákazníků zvyklých na moderní prostředí obchodních center, experience center mobilních operátorů či showroomů elektroniky a automobilů.
Soutěž Visa Bank Branch of the Year proto nehodnotí pouze vizuální a funkční stránku poboček, ale zaměřuje se na komplexní zákaznický zážitek – od prvního dojmu až po digitální propojení s mobilními aplikacemi. Která banka nastaví nový standard pro moderní bankovnictví?
Více o soutěži najdete zde: www.mistoprodeje.cz/o-soutezi-visa-bank-branch-of-the-year
Zdroj: Kurzy.cz