Philip Morris zahajuje expanzi na americkém trhu spuštěním nového zařízení IQOS v Texasu
Společnost Philip Morris (PM.US) ve čtvrtek oficiálně uvedla na trh své zařízení na zahřívaný tabák IQOS v texaském Austinu, s cenou 60 USD za zařízení a 8 USD za balíček tabákových náplní.
Největší světový výrobce cigaret si klade za cíl získat 10 % podíl na americkém trhu s tabákovými a bezdýmnými výrobky do roku 2030, přičemž vstupuje na trh, který označuje za nejvýznamnější globální trh pro alternativy ke kouření.
Regulační a marketingový přístup
„Nabízíme IQOS za nižší cenu než na jiných trzích, abychom podpořili zájem nových spotřebitelů,“ uvedla Francisca Rahardja, marketingová ředitelka PMI pro segment inhalací.
Společnost prezentuje produkt během MotoGP v Austinu a nasazuje „IQOS kouče“ na místa přístupná pouze dospělým.
Philip Morris v USA v současnosti prodává starší verzi IQOS schválenou FDA, zatímco čeká na povolení pro novější model ILUMA.
Navzdory původním plánům na expanzi do čtyř měst byl zatím oficiálně oznámen pouze start v Austinu.
Philip Morris (D1 Interval)
?? RSI vykazuje medvědí divergenci s nižšími maximy,
?? zatímco MACD se zužuje směrem k potenciální býčí divergenci, což může signalizovat blížící se změnu trendu.

–>

Rozdílové smlouvy jsou komplexní nástroje a v důsledku použití finanční páky jsou spojeny s vysokým rizikem rychlého vzniku finanční ztráty. U 69 % účtů retailových investorů došlo při obchodování s rozdílovými smlouvami u tohoto poskytovatele ke vzniku ztráty. Měli byste zvážit, zda rozumíte tomu, jak rozdílové smlouvy fungují, a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty svých finančních prostředků.
Zdroj: Kurzy.cz